مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:202024-01-07سياسي

رسانه ها برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه تلاش کنند


رسانه ها با استفاده از ظرفیت های مختلف در مقابل جنگ رسانه ای و روانی امروز دشمن در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان تاکید کرد: رسانه ها با استفاده از ظرفیت های مختلف در مقابل جنگ رسانه ای و روانی امروز دشمن در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه، هنرمندانه تلاش کنند.

اسدالله عباسی امروز، 17 دی ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گیلان، با ابراز تاسف از حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هربار شدیدتر از قبل برای نابودی ایران اسلامی تلاش می کنند و تمام قوای خود را برای اجرای سیاست های پلید و ضد انسانی خود به کار می بندند.

وی ناامیدی و دلسردی از آینده کشور را هدف اصلی دشمنان خارجی و داخلی خواند و افزود: امروز فتنه افکنی دشمنان بر موضوع انتخابات متمرکز شده، چنانکه کاهش مشارکت رمز فتنه دشمنان در انتخابات است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب چهار محور مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی را مطالبه کردند و حضور نیروهای انقلابی در انتخابات را موجب امیدواری بدنه اجتماع خواندند.

عباسی حرکت در مسیر تبیین شده از سوی حضرت آیت الله خامنه ای را ضروری دانست و تصریح کرد: وظیفه ما فراهم آوردن شرایط کافی برای آگاهی بخشی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه تلاش کنند

رسانه ها برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه تلاش کنند